بالهای شکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





چه کنم

 

 

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

   

مانده ام با غم هجران نگارم چـه کنـم .... عمر بگذشت و ندیدم رخ یارم چه کنم 

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comچشم آلوده کجـا دیــدن دلـدار کجـا .... چشم دیـدار رخ یار ندارم چــه کنمبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

   

با نگاهی بگشـا عقده دیریــن مرا .... کز فراغت گره افتاده به کارم چه کنم

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comجلوه ای کن که دمی روی نکویت نگرم .... گرچه لایق نبود دیده تارم چه کنمبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

    

اشک می ریزم و با غصــه دل همراهـم ... که ز هجران تومن اشک نریزم چه کنم

 

 

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comطوق بر گردن من رشتـه عشــق تو بود .... تا کشاند به سـر چوبه دارم چه کنمبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت14:22---4 بهمن 1391
سلام. از وبلاگتون خیلی خوشم میخوام ببینمت و ازت کمک بگیرم برای وبلاگ خودم.راستش تو فیسنما هم برات یه پیغام گذاشتم.خوشحال میشم بهم ایمیل بزنی تا بیشتر با هم آشنا بشیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ♥ ♀★•★♥ princesS AmiRi♥★•★♀ ♥ در 11:4 | |



جاوا اسكریپت